måndag 14 maj 2012

Längtar...

Om exakt en vecka är det dags - då gör jag mina två tentor och sen ÄNTLIGEN kan man slappna av och börja njuta av våren. Så himla fint ute nu, man skulle helst bara vara utomhus hela tiden, gå långa skogspromenader, cykla till havet, rida ut på fälten... Ja allt det där. Allt annat än att stänga in sig i ett dammigt bibliotek med dålig luft och lukten av halvätna äppelskruttar...

Sen ett par veckor till innan det äntligen blir stor fest (vi brukar alltid gå på examensfesten som ett avslut på terminen) och då ska klackarna i taket minsann! Därefter blir det en ordentlig detox i sommar för min del, men innan dess ska vi bada i champagne :)

Var bara tvungen att ta med den här bilden, tycker den är himla läcker, även om jag vet jag inte borde eftersom den säkerligen är ordentligt retuscherad och förespråkar ett inte alltför hälsosamt ideal. Men snygg är hon likförbannat :)




1 kommentar: