söndag 4 september 2011

Byte av adress!

Häromdagen kom jag på den briljanta idén att jag skulle byta min webadress så att den var lite mer passande, den andra skapade jag för en herrans massa år sedan! Så bli inte förvirrade ifall ni inte lyckas länka er fram till min bloggsida, det tar nog ett litet tag innan det börjar funka optimalt!

Jag har alltså bytt från: http://svarta-faran.blogspot.com

till: http://alexandra-lakarstudent.blogspot.com

Vad tusan ska jag göra när jag väl inte är läkarstudent längre då? Ja det får vi se då, kanske har jag tröttnat på att blogga. Vilken tur att det är ett par år kvar! :)

Nu ska jag ut och njuta av sensommarvärmen. Vilken tur att jag har så fina vänner att träffa nu när jag är gräsänka! Men det är kanske också dags att komma ihåg så härligt det kan vara att bara ha lite egentid ibland, jag älskar att sitta och läsa (vanliga) böcker, lyssna på musik, göra yoga och ligga på spikmattan...

Och shoppa! Jösses jag tror inte jag shoppat så här mycket på flera år, sen när jag jobbade som flygvärdinna! Tröstshopping kallas det visst. hehe jaja bättre än tröstätning i alla fall, även om plånboken inte blir så glad.

Senaste inköpet var en jättefin röd väska på Åhlens, jag älskar att ha lite mörkare och djupare färger på kläder och accessoarer när det vankas höst och vinter. Och nya jeans... Och ny varm tröja... Och nya skor... Ojojoj....

:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar